2013年8月30日 星期五

貓罐頭: Schesir & Kakato 恆常罐罐


續上。。。

一直有吃的罐罐

Kakato 雞肉+吞拿魚+蔬菜







Kakato 吞拿魚
這個超級咸,千萬不要買!!!!



Kakato 雞肉 + 南瓜



Kakato 吞拿魚 + 紫菜




Kakato 吞拿魚 + 鯖花魚

現在不愛了。。。

38 則留言:

  1. HIHI 吉媽, 我係魚仔呀
    識唔識改時間呀 T.T

    回覆刪除
  2. 我都開佐blogspot喇..不過未係好識用
    點解每次新增網誌都要打地址既...但唔理喇 用用下應該ok
    下次都比糖妹試下Schesir先

    回覆刪除
  3. 我貓貓都超受Schesir, 不過挺貴, 我都係久不久先買, 一買就24罐, 抵d!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬大點……我唔識去你度,比你條link我吖!

      刪除
  4. Roro 比係blog條link我吖……

    回覆刪除
  5. Hihi~ 不如你喺設計->版面配置->右邊的新增小工具-> 左邊的更多小工具 -> (加插)追蹤者
    咁我就可以追蹤你個blog, 下次就會直接喺我個閱讀清單出現你既更新架喇!
    同埋呢, 喺設計 -> 設定 -> 文章和留言 -> 顯示字詞驗證 -> 揀否, 咁我地每次留言時就唔駛打堆驗證碼, 會方便D呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好勁……
      我過左大海,番去set
      嘻嘻

      刪除
    2. 哈碌,好似已經有加追蹤啦已set否

      刪除
  6. 吳, 又見到你個留言版面跟別人的不同. 這個地方真神奇.

    回覆刪除
  7. hihi吉媽,我係小雲砂
    個blog少寫,面書見好了:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 小雲砂……唔好啦!點都搬左先啦!
      查實我有冇你facebook?

      刪除
  8. 呵呵吉吉媽你真抵鍚,教埋人點開blog,遲D我都來這裏開個先...

    回覆刪除
  9. 最後那隻純鷄你在哪裏買?
    Qpet斷左幾個月都訂唔到

    回覆刪除
  10. 夢媽……知係你啦
    係買定嘅,之前買左96罐就食哂啦!唔知點算……

    回覆刪除
  11. 我近排好忙,要遲 D 至得閒攪呀。

    回覆刪除
  12. 我開左呢個用住先http://maggie2448.blogspot.hk/

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌