2013年9月12日 星期四

【 Blogspot 教學總覽 】



我搬來Blogger Blogspot 之後不斷找教學, 
想寫一下總覽方便自己又方便大家...


BLOG
1.     Yahoo搬到Blogspot 按此  按此



【關注BLOG友】
1.     讓自己的網誌被關注 按此
2.     將好友網誌(任何網站都可以)加入清單以更新排序 按此
3. 留言和通知設定 按此



【文章設定】
1. 文章分類 按此
2. 主頁只顯示文章開端部分 按此



【版面配置】
1. Banner 的設定 按此
2. Blogspot好用外掛- 相關文章 
3. 背景設計 按此
4. 新增回應(多於5) 按此
5. 手機也能見到的總覽 按此

96 則留言:

  1. 好好心機呀!真系要good good study 下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾日要出門,希望番來你攪掂哂啦!

      刪除
  2. 好好心機呀!真系要good good study 下。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. E~~~改左名喎……good good

      刪除
    2. 卡B發現有人同我同名, 叫我小心處理, 咁咪索性改名囉 hehe

      刪除
  4. Hi !吉孖媽,
    咪咪,介紹了好多blog友來妳blogspot,
    謝謝妳給大家的好分享 !
    獲益不少呢.. o(# ̄▽ ̄)==O)) ̄▽ ̄”)o

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪,多謝你介紹朋友來啊!你都要出手教下大家點整靚個blog啊!我好想睇!而且個你係高手啊!

      刪除
  5. 好拿勁 jack 你 (big big hug)

    回覆刪除
  6. I love you deep deep, GOOD DOOD MA!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 吉孖媽,我想問下點整個框框去框住D內容呀?
    同埋你轉黎BLOGGER 時...D 相有無做SETTING?我D 相好大張呀...我而家要一張一張咁SET 番細佢.....>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 個框係語法來的,現在唔响屋企回家send比你,圖我搬來後冇咩問題啊!可以我寫bl9g時已好細…

      刪除
    2. 好痛苦呀而家我,可能我係yahoo 時揀左原圖size(>﹏<)
      唔知點解都有一兩張死左圖…
      不過我過程好順利呀,多謝你教學!

      刪除
    3. 哎呀,搬到哂就算啦!慢慢攪啦!

      刪除
    4. http://tw.myblog.yahoo.com/oreo-kimo/article?mid=3441 睇喱個網有教啊!

      刪除
    5. 謝謝你呀,我慢慢研究研究
      我知點解死圖la, now 努力改野中 :P

      刪除
    6. 吉媽呀...我想問下...個語法擺邊樹呀應該?

      刪除
    7. 寫blog時用html格式便可了

      刪除
    8. 每次都要呀??ohh...咁我仲發佈左百幾篇post.....又要重新搞過tim....
      thank you arrr~~~

      刪除
  8. 嘩, 吉媽, 好齊全!

    回覆刪除
  9. 有齊晒唔洗週圍去find la!!! thank you

    回覆刪除
  10. 開咗account, 不過未識點玩....
    謝謝分享教學 :) 唉~~頭都大埋

    回覆刪除
  11. 謝謝分享教學!分得很清楚!

    回覆刪除
  12. u save my life. 我只用blog tran 過了文字,还頭痛緊d相点整,謝謝分享

    回覆刪除
  13. 多谢你啊~!
    有救星啦·~!

    回覆刪除
  14. 吉孖媽~好嗎!..我來探妳啦!
    新屋好靚喎!..不錯的教學......掂!

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 而家開左BLOGSPOT先, 唔知遲D係YAHOO做BACKUP再搬得唔得 @@

      刪除
    2. 早d搬好d見貓友遇到back up問題啊!

      刪除
  16. 謝謝你分享教學,我這電腦白痴需要好好細看。

    回覆刪除
  17. 回覆
    1. 仲攪緊如果相片太大會過界問題,去到第3步就唔知點搞囉!

      刪除
    2. 相片太大要自己一張張攪番細啊!

      刪除
  18. 吉媽, 我都成功搬咗過黎, 但d相變到好大, 走哂位, 你有無咁情況?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇啊!
      可能係以前用原圖載所以變成咁……可以要自己攪攪佢啊!

      刪除
    2. 我見你, 仔仔媽, 波媽個個都冇事. 你去我blog睇下就知了.

      刪除
    3. 我唔知點去啊,可否比條link我?按你人頭手機只去google+

      刪除
    4. http://www.mrs-pig.blogspot.hk/

      刪除
    5. 我覺得google+ 溝埋個blog好唔方便. 唔知點樣從一個人的google+搵到佢個blog.

      刪除
    6. 我去左見倒啦!加埋你,但留唔倒言,要login但一login就死機……哎呀!好煩!!我去問問貓友點整細d圖……

      刪除
  19. 皇魯吉.孖.媽, 多謝你的分享! 步驟十分之詳盡,非常之有用!

    回覆刪除
  20. wow :D very nice sharing ^^

    吉孖媽 & 貓地們 中秋節快樂 ^^

    回覆刪除
  21. 簡直係救星呀~ 放完假再嚟仔細睇吓先﹗多謝哂﹗

    回覆刪除
  22. 吉吉媽,屎啦,我在你地blog留言問野,你地回覆了,佢唔會通知我呢...
    有冇得set左佢會自動通知我?
    我問了你問題,搵唔番條問題 ="=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我找來找到,都找不到這個function....苦惱中

      刪除
    2. 下面有個以電子郵件訂閱啊!
      應該會通知啊!

      刪除
    3. 夢媽,比你個網link我吖,搵唔番啊!

      刪除
  23. 現在upload緊d相上google雲端, 但我有成4xxx張相...有排攪, 好痛苦! 另外我想問你個folder內除有hk.blog.2013.09.07_album /article/index/moveable-Type外, 仲有"my blog"和"yahoo backup"這兩個, 但我由始至終都沒有這兩個, 可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀!sorry呀!果d我自己架my blog 同yahoo backup

      刪除
  24. Thank u for all the guidance and information. They are very useful

    when u have time, welcome to visit us at
    http://mt-childrenoftheworld.blogspot.hk/

    回覆刪除
  25. Hello

    Could u kindly advise me on the following:
    1) to change the background color to blue #91c5e8
    2) add border
    3) use a line to divide each posting
    4) different backround color for reply and comment.

    Thanks and Regards

    回覆刪除
    回覆
    1. 1) 去設計-->自訂可以搵到你想要....搵幅藍色換都得...我都未試過...(upper right hand corner should have a "design" I guess, then go to edit [the orange icon] --> choose background --> upload your own picture...)
      2) http://tw.myblog.yahoo.com/oreo-kimo/article?mid=3441 睇喱個網有教啊!
      3) 未學啊...
      4) 未學啊...
      3) 4) 可能你要上網搵下....

      刪除
    2. http://www.w3schools.com/css/css_examples.asp
      哩度係英文, 可能幫到你啊!

      刪除
  26. 吉孖媽, 想問下點樣先可以整到訂閱既blog出現係版面呀?
    我已經整左網誌清單既喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 按上面2就有教啊!
      去版面設置~新增小工具~右手邊小工具~加追蹤者就得啦!
      比你個blog link我吖!

      刪除
    2. 我攪錯左,要先去訂閱人地正常應該有喎!

      刪除
    3. 我訂閱左幾個一個都冇出現
      http://edentatawong.blogspot.hk/
      另外係你blog tick左回覆通知都係收吾到

      刪除
    4. 其實係有出現, 不過係blogger度,
      我係想好似你既錦出現係blog度方便睇....
      我再周圍睇下研究下先,
      唔該晒吉孖媽!

      刪除
    5. 我明白你既意思喇!搞掂左...唔該晒!

      刪除
  27. 我覺得文章下面那個【您或許對這些文章有興趣:】很好用,怎樣弄出來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 按一下右下角的linkwithin,會較你步一步做, 有問題再告訴我

      刪除
    2. 做到了, 謝謝吉孖媽!

      刪除
  28. 吉媽.....我想死嘞......整到啲相上google 個雲端之後, 啲相都睇唔倒hosting....
    吉媽......

    回覆刪除
    回覆
    1. right click內容有架應該……

      刪除
    2. 唔得呀, 我已經delete咗之前開嘅folder再做,
      先在雲端開一個folder, 再將佢改為 共用 , 開咗呢個folder up load 啲相上去, click其中一張相, 右下角嘅box只係見倒個file最後有.jpg, 冇host同google drive呢啲個字, 而如果出番去開呢個folder, 再開 共用 睇, 只係見倒https://drive.google.com/folderview?id=0B1HB15Dn3RluRXJxRHZzODJmeXM&usp=sharing, 都見唔倒有host呢個字囉.

      刪除
    3. 我係先開共用folder至放相, 你試下!
      我之前放左相再5共用記得都唔可以的

      刪除
    4. make sure 係share folder先放相

      刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌