2013年10月9日 星期三

【貓家設備需知】


【貓家設備需知】





吉孖媽初養貓貓
對貓貓從零開始認識
牠們需要的

衣, 食, 住, 行...
必需品

一樣一樣的去試...



【養貓前】

  領養都要有準備...  按此

    養貓貓前... 停一停... 想清楚...  按此
 


【吉孖住的】

  貓網窗 按此

  抓屋  按此

  抓架+DIY抓盆  按此

  新竇~  按此

  魯樹盤吉  按此

  貓貓門  按此

  201212121212 - 窩居  按此



【吉孖吃的】

  貓貓刷牙  按此

  自我製水兜 + 選擇濕糧  按此

  貓友們的潔牙總結  按此

    吉乾乾  按此
  
  3小豬的罐罐報告  按此

  豬不愛吃草...  按此

  超驚嚇!!!  按此

  新春罐罐報告...  按此

  貓罐頭: Sheba, Thrive & Taste of the Wild 試罐報告 按此  

  貓罐頭: Schesir & Kakato 恆常罐罐  按此




【吉孖用的】
  
  勁野呀~~~~ ( 雙咀風筒)   按此
  
  終於沖涼啦...  按此

  防止再吃雜物...  按此

  推介呀!!!!  按此

  獨一無二貓食架!!!  按此

  剪毛記...  按此

  正確沖涼法  按此

  再推介去毛器  按此



   
【吉孖必須】

  年檢  按此
  
  杜蟲係必須既!!!!  按此
  


11 則留言:

  1. 回覆
    1. 好詳盡, 好有心機呀 [拍手~~] [拍手~~]

      刪除
    2. 一連整咗幾篇目錄, 好正喎, 想搵嘢唔使逐篇睇, 快靚正 ^_^

      刪除
    3. 哈哈,唔使返工真好,可以有時間整靚間舖,等我今日都玩搬屋 ^。^

      刪除
  2. 我當初乜都唔識,都係全靠妳咋,多謝晒:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家多多交流,為我地嘅主子謀幸福……(^_-)

      刪除
  3. 好詳盡, 吉孖媽真係好細心

    回覆刪除
  4. ╔═══╗ ♪
    ║███║ ♫
    ║ (●) ♫ ♪ღ♪░天░天░歡░樂░播░送░無░限░F░U░N░ ♪ღ♪
    ╚═══╝♪♪

    回覆刪除
  5. 多謝咁詳細嘅資料, 我想養貓好耐, 但成日都好忙, 放工都好夜, 怕貓貓成日自己在家會好悶, 所以至今仍未敢養, 參考完妳嘅資料好有用, 更加明白做主人之前一定要停一停.....想清楚, 希望日後我會有時間去照顧牠們能成為牠們的主人 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一定係會係一個好主人,已經考慮到冇時間陪佢嘅問題,當緣份到嘅時候,做你的寶貝一定好幸福啊!

      刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌