2013年9月30日 星期一

【寶貝病了】



我不想遇到卻遇上的貓貓病...

總覽




耳蝨

  對付貓耳蝨~~ 按此

  初學貓耳蝨滴耳藥程序  按此

  貓耳蝨 - 去認識認識常見在貓身上的寄生蟲  按此

  耳患...  按此



【 腹膜炎

  包包的第一天  按此

  包包在家的第二三日…  按此

  包包的爛便便...  按此

  包包在家的第九至十四日  按此

  包包的近況...  按此

  正面正視力抗FIP...  按此

  我不知道...  按此

  維他命C + Viral D'Tox + 黑酵母  按此

  哩幾日...  按此

  我的包包豬  按此

  發燒  按此

  小豆豆  按此

  補誌  按此 (未試過的抗腹炎方法)



【 金錢癬

  自家抗金錢廯...  按此


  事後張揚 之 迷信  按此


  事後張揚 之 甩轆  按此


  皇魯家的小豬s  按此


  他們是這樣長大的...  按此

  成為小柚子和小蛋子的一天  按此



【 貓頭皮

  哈囉喂頭皮...  按此



【 結膜炎 】
  
  結膜炎  按此



17 則留言:

  1. 冇事嗎???是吉吉定柚柚定蛋蛋病咗呀??

    回覆刪除
  2. 好齊全!貓貓保健寶貴的經驗。

    回覆刪除
  3. 一定花 o左唔小時間 o架哪!?

    回覆刪除
  4. 比妳個title嚇親, 以為貓貓病了, 好彩唔係, 放心哂! ^^

    回覆刪除
  5. 請問如果貓猫眼睛唔舒服流眼水,有冇藥醫下?!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 睇标题仲以为妳宝贝有事,吓一跳!

      刪除
  7. 回覆
    1. 你睇到嘅?? 是華康采風體啊....

      刪除
    2. 你有冇哩款字?
      我本身有架,用word轉字款copy 篇文過哩就得啦!
      不過要有哩款字先得,你上網睇下有冇?

      刪除
  8. 腹膜炎,可怕啊﹗我家阿定因此去了彩虹橋,才十個月的小貓咪 >.<~。仍然掛念.....

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌