2013年11月1日 星期五

泰突然 - 不好吃的有名餐廳





由酒店去就近big c 37~41b, Food Court 不好吃...







T&K Seafood (China Town)
到了聞名的T & K 海鮮, 不外如是!  pullman內街的海鮮酒家更美味!

生蝦 一點都不爽口
推介的咖哩蟹沒蟹味!
師蛤不及旺泰好吃!
通菜和瓜葉最好吃了, 揚抄法和味道一樣的……
可樂一點不冰凍……

我們沒坐在街上,在店內吃, 環境當然不能說得上乾淨了!

由酒店去唐人街119b, 回程時大約11時,下著大雨但的士上的司機卻開始揀客……開價300b我們回價200b,太蠢了!150b便好!!!











The Local
很有名的食店,有自己的平房,
內有博物館……
可是味道是名過其實……
沒有吃到一樣上心的食物……
平平無奇……
過譽了過餐廳……














9 則留言:

  1. 下一篇係咪介紹好味o既食店

    回覆刪除
  2. 系囉,睇樣好掂wor,個柚子蝦是沙律嗎? 好似好正咁。
    屋企腦同手機一樣,都系出唔到公仔。

    回覆刪除
  3. 去泰國我都係唔跟團自己去, 因為可以食好 d .......有時跟書介紹 d 食肆都會同你講d 一樣平平無奇....真係會有d 失望架....話晒去得幾日,餐數唔多, 勁唔想浪費係d 普通味道ge 餐廳囉

    回覆刪除
  4. 個樣又唔似你講得咁差喎 hehe
    有個叫 "鬼嫁" ge blogger, 佢搬咗去泰國, 佢有介紹泰國有咩好食嘢架, 下次再去時睇吓, 可能幫到你 ^^

    回覆刪除
  5. 真係謝謝你!!!等我記低佢, 下次唔會去尼度食

    回覆刪除
  6. 有無食過頌通? 個咖哩炒蟹好食過建興, 個汁撈飯一流, 不過位置難搵D! 另EKKAMAI果邊HEALTHLAND對面Sabaijai 個冬蔭公好味個GRAND HYATT 自助餐既冬蔭公, 蝦餅幾好, 又平! (全部個人意見), 下次試下!

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌