2013年9月9日 星期一

由Yahoo Blog 搬去Blogger, 終於攪掂啦!!!!


搬屋真係好辛苦...
終於搬好左啦!!!!

首先要多謝Kawai豆丁仲有豬大點分享Kawai 嘅BLOG, 我先可以成功!!!!

而家分享搬屋程序:
注意:
我有大約1700張相, 
試過Upload
到1000張時話相簿已滿, 開新BLOG連相都Upload唔倒, 
又唔識開相簿....

所以用Kawai方法比較適合我D...

好啦開始啦!!!
有D長氣, 不過好似我哩D唔太識電腦嘅... 嘻嘻...


Yahoo 先備份
(Back Up Yahoo Blog)


(Click the following Link to Download backup files.)




有貓友用左20幾個鐘, 唔知點解我只用左3個幾鐘...


(Download all the links you got and save to your local drive.
Remember to download WINZIP first, if you don't have it)
http://www.winzip.com/downwz.htm

Right Click to Unzip the files 

右點上面FILE然後解壓縮



* * * * * * * * *
1. Check your folders to see if you got all the following files, 
2. Check the "index" file to see if all your blog entries are there,
3. If not, contact Yahoo to reload the backup files.
(normally they will reply within 24 hours)
https://io.help.yahoo.com/contact/index?page=contact&locale=zh_HK&y=PROD_BLOG

請務必跟足流程, 
將Back Up folders儲存在自己電腦內!!!


所有Folder應該也有個Image檔案, 
要全部都上載到google drive(雲端硬蝶)


Login 先...

 或者...
Drive = 雲端硬蝶


Create a new folder

先開一個資料夾


Create Folder

Select the folder by "tick"
Right Click to Share the folder to public
see below
然後先設定分享(公開)


Share to Public

Make sure your folder "Shared"
確定己共用


1. Upload all Image FILES (which you downloaded from Yahoo) to this Shared folder
2.  Better 100 - 200 pcs per Upload  

上載之前YAHOO己解壓縮的3個資料夾內Image檔案內的相片

* * * AFTER UPLOAD * * *

上載完按著其中一張照片按右鍵看詳細資料
Select one of the photos, right click and check the photo detail

Copy the RED part, that's your HOST name
複製紅色部份

這是我的HOST名人人應該都不同的....


Now go to Download BlogTrans
現在去Download, 轉檔軟件...

豆丁處抄的





開這個exe檔...


開了後會有幾個視窗彈出


在匯入內選"MT檔案..."
之後去開檔案, 開有Moveable-Type字樣的檔案

Import --> MT File --> Open the Moveable Type file




"+" 號內是原Blog的留言...
You can see all your blog titles with comments

匯出Blogger Atom SML(B)
Export Blogger Atom SML (B)

 Save as

ZZZZZZZZZ.xml (名字隨意...)

就快得啦!!!!! 加油!!!!


之後右鍵以"記事本"(TXT)開ZZZZZZZZZ.xml
(右鍵 ---> 開啟檔案 ---> 以記事本開啟)
1. Right Click the new saved file
2. Open
3. Notepad


如有亂碼, 從新再開...


按頂部的編輯 ---> 取代
Edit --> Replace
尋找目標(Find) :  ../images
(記得上面紅色部份嗎?)
Remember your HOST link?


我是一下一下按取代的, 以免出錯又可順便看看BLOG內容...

之後

按一下SAVE便可

可以UPLOAD啦!!!!!
Now go to upload your blog, photo & comments
去BLOG設定 --> 其他 --> 匯入網誌
Go Your blogger
Setting --> Others --> Import Blog

UPLOAD啦...
可選自動發佈...我冇選...
之後睇過先自己發佈...

顯示"己匯入"




 攪掂哂!!!! 
快D搬啦大家!!!!




無料カウンター

108 則留言:

  1. 好複雜咁喎!
    要慢慢研究下先
    多謝分享!!

    回覆刪除
  2. 見到咁多步驟,好想c喎……………………

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬完啲相係咪都齊架?呢個blog 本相簿放邊既呢?我唔覺得有地方可以開到自己本相簿既?

      刪除
    2. D相有哂架在google drive, 哩合個BLOG果D會自動開相簿裝起...

      刪除
  3. 好複雜咁喎...我覆去Yahoo BLOG...話比大家知
    再次謝謝...吉孖媽....(*⌒ヮ◕).☀.(◕ε⌒* )

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 要有圖係麻煩小小啦!

      刪除
    2. 遠端的相片已經複製紅色字, BLOG已經匯入, 但都係睇唔到相片??

      刪除
  5. 我都搬緊,不過我係丫烏提供果個??到搬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔係搬來嗎?blogspot

      刪除
    2. 我係搬咗丫烏舊blog和相到寫意窩!我本身有gmail,之前冇有過,而家重新用番!

      刪除
    3. 我到咗啦!chinyeewah0562.blogspot.com

      刪除
  6. 你寫得好清楚呀~~~~好叻!!!!
    哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 全靠你咋!唔係你講得詳細我都做唔倒!

      你最叻!
      再多謝你啊!

      刪除
  7. 多谢你啊~!搵日我都要啦啦淋搞掂先的啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下啦!記住download左zip先,如果本身冇

      刪除
  8. 回覆
    1. 試下啦!記住download左zip先,如果本身冇

      刪除
  9. 我有1000篇,但只download了5分鐘,係咪有問題,可唔可以download多一次,我覺得搬blog好複雜呀,我都要print你flow慢慢研究

    回覆刪除
    回覆
    1. FOLDER內有個FILE有INDEX字樣, 內有哂D BLOG文, 如果冇要通知YAHOO再比你撈過啊..

      刪除
  10. 多几日会跟住做......thanks吉妈,I LOVE YOU!!!!!!!

    回覆刪除
  11. 望落好似好複雜咁既@@ 搵日要認真攪攪佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 木木,加番個被追蹤啦,我想追蹤你啊!
      可以去我上一篇睇啊!

      刪除
  12. 我到咗啦!chinyeewah0562.blogspot.com到時見!

    回覆刪除
    回覆
    1. Eva, 先加番個被追蹤同去除驗證碼,等朋友加到你啊!
      我上一篇blog有寫回攪

      刪除
  13. 己去除驗證碼,我係g+到有追蹤到小pr你們的,!

    回覆刪除
  14. 好詳細,多謝分享呀
    但我搵唔到我既HOST LINK既
    我RIGHT CLICK 張相
    個名字係'_..hY72.sbfD1VypmgYRWw.jpg'
    咁我應該點做呀?
    Many thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搵到我既HOST LINK喇
      根你既方法完成左
      但唔知點解D相大張左好多呀
      另外我想問點可以整個分類呢?

      刪除
    2. 去我下一個blog有教分類啊!
      另相十是因為你以前寫blog時upload原圖啊!似乎要手動整理

      刪除
  15. 多謝吉孖媽分享!今天終於靜心坐下上載所有photos,祝妳和寶寶們生活愉快!多謝!^^

    回覆刪除
  16. 多謝分享!但我是用mac 機,有沒有其他類似blogtrans 的software support 呢? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有其他啊!或許有,可我不知道啊!
      mac好像也可開的,用window就可……聽說的……

      刪除
  17. 請問照片是否需逐篇逐張取代,不能一次過全部取代呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以的……我只是怕有問題所以一次次按……呵呵

      刪除
  18. 但如果有些是私人blog和相片怎麼辦?

    回覆刪除
  19. 報到!
    妳好勁丫,我唔想煩,俾老公搞掂算:P

    回覆刪除
  20. 吾好意思、我想請問我已經跟足步驟、但出到字出吾到相既?help~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇先開share folder然後load哂d相上去?
      相旁有冇shared字樣?
      host名確定有?
      replace哂相host名?
      你不如email個google drive screen比我睇?同埋個txt moveable type file
      gutgutmama@gmail.com

      刪除
    2. 我不在港,盡量明天後天回覆

      刪除
  21. 吉孖媽!
    祝妳中秋節快樂呀!~月圓人圓事事圓!

    回覆刪除
  22. 吉孖媽~妳好!
    已按,等左好耐未見出現呢.....

    回覆刪除
  23. 備份時private post不是用MT格式,而是用XML,在article index中也沒有了private post,請問知道怎樣可以取回private post及滙入到blogger嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上看過沒教啊!你可問問kawai,Y文章頂部有她的連結啊!

      刪除
  24. 嘩吉孖媽﹗閒人想死嘞.....................

    回覆刪除
  25. 睇到頭都大埋!
    我要找更慢慢研究一下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最重要YAHOO BACK UP野有哂, 可以慢慢試唔會衰架....可以任試...

      刪除
  26. Hello 妳好, 謝謝妳的詳細教學, 我一步一步跟着做, 一路都無問題, 也set 了 share 公開了, 也check 了host link 啲相也全在, 但去到記事本"取代"尋找目標: ../images (就出事了), 一直說找不到"../image", 我出現了什麼問題呢? 請指教下, 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該是image 同images的問題,我之前試過,看看清楚原件的txt file內,image的名字先,可email我幫你看看

      刪除
    2. 如果HOST名冇問題...試下再睇清楚本來果個要被取代嘅名啊...

      刪除
  27. 吉孖媽....我跟上面Celia Violet 情況一樣 ?....Help....

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該是image 同images的問題,我之前試過,看看清楚原件的txt file內,image的名字先,可email我幫你看看

      刪除
    2. 如果HOST名冇問題...試下再睇清楚本來果個要被取代嘅名啊...

      刪除
    3. 己check "images " 及 " HOST"....真不知在那出錯....??救命噢!

      刪除
    4. 當取代的時候,你是否站在文章的頂部?
      如果不是,會找不到,因為會向上或向下持尋的

      刪除
    5. 我己經sent email給你....謝謝幫忙!

      刪除
    6. https://googledrive.com/host/0B7ph7WjY-sduNmFUR2xmYW1BYUE (沒有/的...)請去掉"/"

      刪除
    7. 吉孖媽... 我己經成功咗喇 ^_- ! 好感謝你的幫忙......
      其實呢個月以黎我幾經想過放棄到google重新開始! (多次嘗試失敗) 但又因當中有部份舊"文章"曾經幫助過不少人而從新嘗試....! 再次謝過你噢!

      刪除
  28. 謝謝吉孖媽回覆, 但己check 了, 我的yahoo backup file name " images" and gmail new file name 也是 "images" , 之後再試 Find : ../images 也是出找不到file, 試了很多次, 救命呀吉孖媽 :( >.<

    回覆刪除
  29. 待我明天有空在試試看是否在頁頂, 如再有問題, 我會email 給吉孖媽妳, 真感激, 謝謝妳! :)

    回覆刪除
  30. 謝謝妳的分享!我照妳的步驟去到 (尋找目標(Find) : ../images)這個位就不會了,請問該去哪裡找?取代的可以,就這裡不明白.謝謝先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 那很快便好了,加油啊!

      1。知道host名嗎?
      2。按取代
      3。find: ../images(可以先去txt內肉眼找一下有沒有這字眼../images)
      4。如果有,取得為replace by 填上你的host名
      5。別忘了走到文件的頂部啊
      6。按replace all
      7。攪掂去下一步!

      刪除
  31. 那很快便好了,加油啊!

    1。知道host名嗎?
    2。按取代
    3。find: ../images(可以先去txt內肉眼找一下有沒有這字眼../images)
    4。如果有,取得為replace by 填上你的host名
    5。別忘了走到文件的頂部啊
    6。按replace all
    7。攪掂去下一步!

    回覆刪除
  32. 要求救呢, 我響note pad開新儲存既檔案, 但每次開都係亂碼, 咁點算呀!! 使唔使由邊個step重做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好重新從yahoo download個file好d, 可能當時download 有問題啊!
      只download 最後果條link就可以啦!

      刪除
    2. 吉孖媽, 我去到用Notepad開file, "取代"呢個step又唔得啦, 我輸入"../images"同host名, click入去就話找不到"../images", 我亦嘗試改為"../image"都係唔得, host名最尾亦刪除左"/", 唔知仲有咩唔ok呢?
      呢兩日真係搞到我頭都大呢!!

      刪除
    3. 你先用肉眼睇下有冇../images字樣……
      如果冇,一般因為你可能冇save 响local drive c,先睇睇再話我知……
      冇就send 去我email 比埋host 名我
      gutgutmama@gmail.com
      我今晚番香港幫你睇下,不過可能夜d
      如果等唔到,你試下問上面violet blog 友先,我今晚再幫你跟進

      刪除
  33. 多謝教學分享, 上次MT檔就唔見左幾百個網誌, 通知雅虎後再下載就冇../images, 唉, 又要再等新MT檔下載......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有冇見到http://blog.yimg.com…………jpg?

      如果有即係同其他網友一樣冇images,要逐個轉名,請先用肉眼睇下有冇…

      刪除
  34. 吉孖媽,我搬咗竇成個月都末有時間鑽研用法,就單單寫文也摸不着頭腦...用"HTML"又不能改動, 用"撰寫"又冇反應(OMG)....有冇咩簡易教學法呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用html比較簡單
      你試下寫2隻字之後發佈test一下
      如果唔得可能係你個瀏覽器過左期唔夠新啊!

      刪除
  35. 我係BILL 媽介紹來跟你的教材做轉BLOG 呢個工程,
    謝謝你預備詳細的教材,
    我跟到去將FILE 轉去NOTEPAD, 就停住左, 整唔到,
    因為係REPLACE 度 搵唔到 "IMAGE" FILE, 所以整唔到,
    請再指示一吓

    回覆刪除

歡迎來探吉孖媽啊...謝謝留言~
如果想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「通知我」。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

搜尋此網誌